יום ראשון, 29 ביולי 2012

אלכוהול, ת"א זריחה וריצה..


ההתלבטות היתה קשה באותו לילה קר ורווי אלכוהול. האם לחזור למיטה החמה באשקלון או להיפגש עם אסף וקבוצתו ב5 בבוקר, כל זאת אחרי לילה ארוך מתיש ולא "קל" עם חברים בת"א...
04:00 - וכיוון הנסיעה  היה כ"ס, אבל הקול הפנימי שלי צועק: "מה לכל הרוחות אני חושב שאני עושה תפרסס ורד דרומה לדירה, למיטה הכ"כ נחשקת. אני מיד מנסה למחוק את המחשבה השלילית הזו לחפש משהו טוב שהיה או שיהיה בקרוב...ומצאתי!
2- סיבות השאירו בי שמץ של אופטימיות. הראשונה : עלמת חן מסתורית , ומושכת ביותר, שפגשתי מוקדם יותר והשאירה  אותי עם חיוך קטן על הפנים, שריח גופה ועיניה היו בראשי ב04:00 וממש לא בכיוון של ריצה, הזעה וצעקות של מאמן קריזיונר.
2: האנרגיות של אסף וקבוצתו שקיוויתי שיעירו אותי בשעה מוקדמת של הבוקר.
את הסיבה הראשונה שכחתי מהר מאד. והכל בזכותו של המאמן, אסף לא השאיר לי יותר מדי  זמן לדאחקות. איך שיצאתי מהרכב, מבושם מאלכוהול, אפטר שייב ומבסוט מהחיים אני מקבל חיוך של "חכה חכה ...החיוך הזה יעלם מהר מאד!" המאמן מניח בידי משקולות של 5 ק"ג בכל יד ושואל אותי אם אני צריך עזרה או הדרכה מה לעשות איתן...
הסוויצ' הזה , הכ"כ קיצוני, מדהים אותי מחדש כל פעם. איך גוף האדם מסוגל לשנות את אופי פעולתו בין רגע. וממצב של רגיעה ושלווה של 4 בבוקר, הגוף נכנס למצב אחר , חדש, דרוך, ומוכן כמו קפיץ אל כל מה שאבקש ממנו.  מכונה מדהימה  יש לנו, בהחלט!
חימום קל של 10 דק ואני מוצא את עצמי  רץ צפונה בשדות כפר סבא. משמאל שדות גזר שאוטוטו  מקבלים את מנת הריסוס הקבועה שלהם ומימין מתפתחת לה אחת הזריחות היותר יפות שראיתי בתקופה האחרונה. רק מישהו אחד עומד ביני ובין לבהות בה ולהתענג על הכתום\צהוב\אפור \כחול ושאר גוונים שאין לי מושג את שמם.
רכבו של המאמן עוצר לידי בחריקת בלמים לא לפני שאני מוודא שאני ושותפי לפארטלק(סוג של אימון) עשינו את מה שנדרשנו"יאללה, למה עצרתם?"  שואל אסף.
אני כמובן מת להגיד לו  "בואנה תראה אחי, איזו זריחה מדהימה, בוא נעשה הפסקה שנייה נהנה מהרגע ..."אבל לא היה סיכוי שאגיד לו את זה. מיד אני מוצא את עצמי, שוב 5 ק"ג בכל יד, ומבט של אסף שאומר "תתחיל לעבוד וחזק! זריחות ורגעים קסומים תקבל בהודו הרחוקה לא פה בכפר סבא הקרובה." אבל הפעם גם הפרגון הכ"כ מיוחד של אסף מגיע...(רק שלא יפסיק,אני חושב לעצמי) במקביל לעידודו של אסף ושיחות עם שאר הרצים, המשקולות ואני שוקעים לעולם של תרגילי כוח, ריחות של אדמה רטובה של בוקר וזריחה שמתברר שצדקתי. אכן נפלאה ביותר, איזה בוקר נהדר!!
אלכוהול? ת"א? חצי שעה של שינה אחרי לילה בת"א....? כנראה שאין לזה סיכוי מול  ריצה, זריחה, מאמן קשוח וקבוצה נהדרת !
מבחינתי הייתי יכול להמשיך כך יום שלם...
מדבר ראג'אסטן,הודו
מחכה לפעם הבאה להצטרף לקבוצתך,אסף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה